2014. június 21., szombat

25. fejezet

Meghoztam nektek egy részt, de mivel mostanában nem volt sok ötletem sztoriilag (azt megaszontam), ezért egy kis Vic-Olivér részt hoztam, ami a történet céljából sokat nem visz előre, de azért fontos momentum lehet a következőkben.:) Sokan kérdezősködtetek és vártátok már, szóval ezt tudtam összehozni, remélem megelégedtek vele a következőig.
Jó szórakozást, pipálni ér.:)





Az ajtóból a lakáson keresztül a hálószoba felé vettük az irányt. Egyikünk sem engedte el a másikat egy pillanatra sem. Hihetetlen volt újra ilyen közel érezni magamhoz. Féltem, hogyha egy pillanatra is leveszem róla a kezem, megszűnik a varázs.
Olivér kezei biztonságot sugárzóan fogták a derekam, olykor pedig simított végig a hátamon. A hideg futkosott végig újra és újra az egész testemen, és ha ezt ő is megérezte, belemosolygott hosszú percek óta tartó csókunkba. Az adrenalin mindkettőnkben egyre csak nőtt, és már döntött is le az ágyamba, és záporozta a nyakam hűs csókjaival. Tarkójánál összekulcsoltam kezeimet és csak élveztem az élményt, amit sokadszorra is kifogástalanul magas szinten tudott nyújtani a másiknak. A felső hamar lekerült mindkettőnkről, a nadrágomat pedig egy hirtelen és egyszerű mozdulattal lehúzta rólam. Egy pillanatra a szemembe nézett, majd ajkaimra, és már ott is volt az enyémen. Meglehetősen égett a vágytól, és ezt éreztem is vad, mégis nagyon jóleső csókján. Eközben hátam alá nyúlt, és egy gyors mozdulattal kikapcsolta melltartómat, majd le is szedte rólam. Hatalmas tenyere betakarta melleim, és finoman masszírozni kezdte azokat. Az érzések bennem csak fokozódtak, és legszívesebben már a lényegre tértem volna, hagytam, hogy kényeztessen, ugyanis mérhetetlenül jólesett. Eközben az arcomat és nyakamat puszilgatta, majd kezeivel párhuzamosan haladt egyre lejjebb. A melleim közti területet hintette be lágy csókokkal, kezei pedig a csípőmnél simítottak végig, ezután pedig combom belső részét kezdte cirógatni. Lehetetlen megfogalmazni, mit érez ilyenkor az ember, mikor a számára legmeghatározóbb személy az életében ilyen hatással van rá, és egyetlen érintésével a Mennyországba juttatja. Csak boldogságot éreztem, és azt kívántam, hogy ennek soha ne legyen vége.
Olivér már minden felesleges textilt lehámozott rólam, és úgy gondoltam ideje, hogy hasonlóképp cselekedjek. Kicsúsztam alóla, és egy mozdulattal felé kerültem. Lovagló ülésben ültem rajta, láttam a szemeiben, hogy élvezi a dolgot. Végülis, melyik srác ne élvezné, hogy egy lány meztelenül ül rajta?
Megcsókoltam, majd puszikat nyomtam az arcára, miközben kezeimmel felfedező útra indultam meztelen felsőtestén. Kezem egyre lejjebb vándorolt, és egy ideig csak körbejártam a megfelelő területet, ami látszólag kínozta a szőkeséget. Tekintetével szinte már könyörgött, én pedig nem bírtam visszatartani a nevetést.
-Mit nevetsz? - húzott oda magához. Érzékien megcsókolt, miközben megfogta a kezem és odavezette csak egy boxer fedte férfiasságához. Határozottan markoltam rá, mire elmosolyodott és kezeit a fenekemre helyezte.
-Tudod te mit kell csinálni - suttogta szexi, mély hangon a fülembe, mire erőteljesebben kezdtem mozgatni a kezeimet. Halk nyögésekkel díjazta tevékenységem, tehát valamit jól csináltam. Már egy ideje kínoztam, és éreztem, hogy egyre jobban beindul, és kiváncsi voltam meddig bírja még. Hasát kezdtem csókolgatni, míg kezemmel megszabadítottam attól a fránya boxertől, és immár csupasz szerszámát tapintottam, amitől a srác már teljesen kész volt. Nagyon élveztem, hogy egy kicsit én uralkodom felette, és akár egy mozdulattal véget vethetek szenvedésének.
-Még... ne - nyögte, én pedig csak halkan felnevettem, és kicsit enyhítettem fogásomon és megcsókoltam gyötrődő alanyomat. Ám ekkor pillanatok alatt megfordított, és alá kerültem. Ágyékát az enyémhez nyomta, és miközben szenvedélyesen és minden érzelmét átadva megcsókolt, behatolt és tökéletes tempóban kezdett tolni. Bámulatos volt, ahogy mintha a fejembe látna, pontosan tudta, mikor mit és hogyan kell csinálnia. Olykor tempót váltott, mindig hajszálpontosan akkor, mikor arra vágytam. Az utolsó löketeket gyors nyomásokkal érte el, majd piszmogó tempóban kihúzódott belőlem, de továbbra sem hagyott lehiggadni. Csókjaival még egy ideig megtalált a lábaim közt, és hogy még véletlenül se maradjak élmények nélkül, ujjaival még párszor végigsimított a lenti ajkaimon, és csak ezután feküdt le mellém. Szemeibe néztem, amik elégedettséget tükröztek. Hanyatt feküdt, én pedig mellkasára tettem a fejem. Egyik kezem hasát érintette, másikat összekulcsolta az övével. Éreztem, hogy engem bámul, így lassan felnéztem gyönyörű szemeibe. Közel hajolt és egy tőle megszokott finom csók után csak halkan ennyit mondott:
-Szeretlek.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, imádom ahogyan írsz! Gyorsan hozd a kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! ♥ Igy tovább!Remélem,hogy még hozol ilyen részeket amin behatol Oli Vicbe :)

    VálaszTörlés